søndag 9. oktober 2011

Bloggtreff - et lite referat;)

Tusen takk til Maia og Anne Grete for et supert treff!
Det var morro, altså:)
God mat, og fantastiske cupcakes og macroner!
Se på disse, da:
Mmmmm, jeg har hatt så lyst på sånne i hele dag;)

Vi fikk noen skikkelig velfylte goodiebags også.
De inneholdt:

Magasiner:
Boligpluss, Lev Landlig og Street Style
Hårpleieprodukter fra Keune
Ansiktsprodukter fra Simple
Espresso/sjoko-skje fra Blanche Dael
Te fra Newby
Yankee Candle
Jelly Beans
Leppepomade fra Blistex
Dusjsåpe fra Asan

Og sist, men ikke minst:
 






 Fantastisk, eller hva?
Jeg er så glad for at jeg turte å bli med:) 
(Takk til mies mirakler også, som tipset meg om treffet)

Nå er høstferien over, og i morgen begynner hverdagen igjen.
Ha en fin kveld!

10 kommentarer:

  1. Så bra du kosa deg! De cupcakesene skulle du tatt med deg noen av hjem... hihi!

    Broren min var med og hjalp til med å rydde i dag og han dyttet i seg sikkert 5 stk mens han var der.. haha!

    Kose deg siste rest av kvelden.
    klem

    SvarSlett
  2. Kjempehyggelig å bli kjent med deg denne flotte kvelden :)
    Har drømt litt om de samme cupcakes jeg også i dag, hehe.

    SvarSlett
  3. Fantastisk!
    Hørtes kjekt ut!
    klem m

    SvarSlett
  4. Var ett perfekt bloggtreff:) De cupcakene var utrolig gode..Mmm...og ikke minst fine å se på:)
    Ha en fin start på ny uke.
    Klem

    SvarSlett
  5. Supert treff ja! Jeg orket rett og slett ikke cupcakes etter all maten, og det angret jeg skikkelig på når jeg kom hjem! Gleder meg til neste gang vi treffes!

    SvarSlett
  6. Hei=) Det var hyggelig å møte deg på lørdag, vi får mingle litt mere neste treff=) hihi

    Ha en super start på uken.
    Klem

    SvarSlett
  7. Takk for sist! En kjempekoselig kveld!

    Ha en fin ny uke!


    AW

    SvarSlett
  8. Hei!

    Takk for sist. Veldig koselig å bli litt bedre kjent med deg. Det var en fantastisk fin kveld! Håper vi sees igjen snart?!

    Carinaklem

    SvarSlett
  9. Takk for sist. Veldig hyggelig å bli kjent med deg:-) For en herlig kveld.

    SvarSlett
  10. Takk for sist, kjekt at du koste deg!! Helt perfekt var kvelden pga alle dere herlige bloggvenner :)

    Klem

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du legger igjen en kommentar:) Tusen takk!
Thank you for your comment:)