lørdag 2. april 2011

Til salgs: duovogn anno 1968

Da jeg fant denne vognen på finn.no måtte jeg ha den! At den befant seg på en helt annen kant av landet enn meg, og at selgeren ikke ville sende den, var ingen hindring;) Herlige folk jeg kun kjenner via nettet, hjalp meg med å få den hit!
Den er god å trille, og fungerer fint på vinterføre også:)
Lillesøster brukte den som sovevogn helt frem til hun var 1,5 år, så den kan brukes lenge!

Det hører også til en superkul sportsdel:

Nå er den ikke i bruk lenger, og vi har desverre ikke plass til å oppbevare den..
Så da må den videre.
Jeg vil gjerne ha kr.800,- for den.

8 kommentarer:

  1. Ooooo, Silje er veldig interessert! Kan den sendes?

    SvarSlett
  2. Så fin den er! :)
    Lykke til med salget..

    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  3. Den var superkul!!! Lykke til med salget ja:) Og heldig er den som ender opp med en så stilig vogn!

    god søndag:)

    SvarSlett
  4. ååååå hjertebank her jeg sitter!! Nyydelig fin den er. desverre desverre kan jeg bare ikke handle den av deg da jeg allerede har en del?! vogner.. ååå kjenner manien bruse i blodet! Knall kul er den. Heldige heeeldige de som kjøper den. Og prisen er det IKKE noe å si på :D

    SvarSlett
  5. Giiiiiisp hvor er den fin!!! Får lyst til at hoppe på den første Stena Line og hente den for 800 er da helt vildt billigt for så fin en vogn. Kan godt forstå de selv måtte eje den. Tror aldrig jeg selv ville kunne nænne at gå af med den igen, hvis først den var havnet i mit hus (:

    SvarSlett
  6. Å, så kult at du òg har fått tak i og brukt ei god, gammal Grepa-vogn! :) Sjølv er eg den stolte eigar av 2 stk, ei svart med lyseblått innerfôr (1965) og ei i brun kordfløyel med knalloransje innerfôr (1967). Eg elskar dei! :) Og i tillegg til å vere ufatteleg lekre og kule, så er dei òg dei beste vognene som finst! Litt tunge, ja vel, men stødige og gode og svært romslege.
    Ja, dette vart altså litt gratisreklame for Grepa-vogna di, men eg er berre heilt frelst :) Skulle gjerne "adoptert" di, særleg den kule sportsdelen, men mine to tek opp nok plass allereie ;) Kanskje viss eg vinn i lotto og får større hus. Då skal eg ha eit eige Grepa-museum :D (ps: eg kjem òg frå Grepa si heimbygd, så mitt hjarte bankar litt ekstra for desse vognene)
    Mvh, Kristin @ Hekkan
    - og lukke til med salet. Må den rette Grepa-sjela bli den nye, heldige eigaren :)

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du legger igjen en kommentar:) Tusen takk!
Thank you for your comment:)